Sunday, December 19, 2010

nampaknyer minggu ni hari semakin mendung..dan hujan tidak berhenti lagi...minggu kedua dah hujan..minggu tu juga la aku dapat demam dan tak ciat.dugaan betul..mggu ni juga la aku dpt la tragedi hitam(excident)..badan aku dah len mcm jer..sakit sini sana..tapi mggu ni gak mcm2 lak berlaku..entah la,sekarang persoalan nya la...aku tak tahu la apa kan jadi la..redha...bak kate lagu maher zain insyaallah u find the way..hati aku?? mcm ne yer hati aku skg ni?? mcm2 ooo...tak tahu nk ckp pe,tmpt bru still aok...tpi aku pelik nyer kenapa kta xleh syg org yang syg kita mcm die syg kat kite..susah tol kan..pe2 pun biarlah takdir yang tentukan..yang penting knowledge first...dan pada masa yang sama,aku rasa seba salah..maaf lah kalau terasa,ThanK TO ALLAH S,W,T...pas ni aku memamg busy..yela.byk sgt assignment..erm..its ok...that is challenge..uat pe la nk igt alik kisah lame ni..by the way i am not perfect person..so,if have anything just forgive me..

No comments:

Post a Comment